Poslední recenze (2 670)
Malý Sheldon - Spousta náplastí a Cooperova kapitulace (2022) (epizoda)
Príbeh: Sheldon sa spriatelí so susedmi na internáte a prvý raz podľahne hrám a stolovkám. George to má nahnuté u sponzorov, ktorý by chceli na jeho miesto dosadiť nového trénera. Missy bojuje s dievčenskými problémami v škole. Prevedenie: Oproti predchádzajúcej časti mala táto všetko. Emócie gradáciu aj humor. Nemám čo by som vytkol. 90%
American Horror Story - Den otevřených dveří (2011) (epizoda)
Príbeh: Dom má konečne kupcu, ktorý by ho kúpil a na jeho mieste postavil panelák. To ale Constance s domom plným svojich retardovaných detí predsa nemôže dopustiť. Maoira ukázala kúsok svojho umenia a sme razom na začiatku. Prevedenie: Pri seriáloch si vždy položím otázku, ak by som tento diel nevidel pochopil by som ďalšej časti? A na základe toho zhodnocujem tento diel ako úplne zbytočný. 55%
Dva a půl chlapa - Bylo to o nacistech (2008) (epizoda)
Príbeh: Jodith a Herb majú intímne problémy a tak je Jake na tri mesiace u svojho otca. Charlie dá Herbovi radu aby sa chopil iniciatívy a ukázal Judith, kto je doma pánom, na čo ho ona vyhodila z domu. Herb chce žiť ako Charlie ale moc v tom nevie plávať. Prevedenie: Bavil hlavne Alan, ktorý strieda letargiu s nadšením a potom zas smútkom. 90%
Poslední deníček (41)
The Walking Dead - Season 4
Asi najnudnejšia série so všetkých. Odkrývajú sa tu všetky charaktery a hrá sa na emočnú strunu ale v konečnom dôsledku ide akcia bokom, čo je celkom na škodu veci. Ľudia milujúci drámu a dramatické napätie si prídu na svoje ale tí, čo seriál pozerajú kvôli akcií krochkať blahom zrejme nebudú. Skupina sa nám odtrhla od múrov väznice a smeruje vpred za Ďalšími dobrodružstvami. Som iba zvedavý, kam ich nohy dovedú.