Poslední recenze (5 575)
Attack from Space (1964)
Kdo nevidel, nezil. Legenda naivnich scifi filmu. Takovy Ed Wood po japonsku. :) A Utako Mitsuya byla proste roztomila.
The Phantom Planet (1961)
Vlastne docela uprimna scifi, spise padesatkova, ale obsahujici vse co chceme ve scifi podivane mit. Hrdina, krasne zeny, mimozemstani, rakety, laska, intriky, nebezpeci. Pro fandy zanru v pohode.
Late Night with the Devil (2023)
Roztomila zanrovka s perfektnim tempem a oldschoolovou stopazi.
Poslední deníček (2)
До первой крови (1989) ***
До первой крови je hodne zvlastni sovetsky film. Dva detske tymy hraji bojovku (neco jako boj o vlajku), ale trosku se jim to vymkne z ruky... Film pripomina sedmdesatkove kousky z USA (i muzikou!). Hodne zajimavy pocin.