Recenze (5 575)
Dark Mountain (1944)
Paradni pulpnoir jednohubka s netradicnim hlavnim hrdinou - strazcem narodniho parku. Mila si vezme gangstera, ten udela prusvih a ona pote pozada rangera aby ji schoval v chatce v horach. Gangster se tam samozrejme prijede schovat za ni, ale chrabry ranger vse vyresi. Tolik strucny dej. :) Film obsahuje nekolik epickych zaberu (v ranku b-movie) - lesni pozar, vybuch auta atd. Tmavovlasou Ellen Drew jsem doted neznal a vypada prekrasne...
Half a Sinner (1940)
Roztomila krimi s nadechcem komedie. Heather je cvilemi trosku podobna Olivii de Havilland, mi prislo. Dej - holcina nahodou ukradne mafianum auto i s mrtvolou v kufru (coz nevi), po ceste nabere stopare, a my pak sledujeme nahanenou jak s policii tak mafii...vtipna beckova hodinovka.
Shoot to Kill (1947)
Pohledna Luana v dalsim z prilis konverzacnich noiru/krimi. 2+
The Killer Is Loose (1956)
Dobre noir becko s prijemnou stopazi, s Rhondou jako manzelkou vysetrovatele Cottena a s padouchem Wendellem. Na druhou stranu je skoda, ze z kratke stopaze se tam vetsina prodiskutuje v interierech na ukor akce. Protoze tohle melo byt proste akcnejsi. Uz vzhledem k tomu, ze v polovine padesatych let uz bylo v noir filmu natoceno a videno temer vse, a konverzacni pribeh s beznou zapletkou (pomsta padoucha poldovi) tezko mohl divaka povalit uzasem na zada. P.S.: prseni tam sice je, ale zname mnohem uprsenejsi filmy, ze... 2+
Convict's Code (1939)
Nekonecne nudny a mimoradne amatersky zpracovany pokus o noir. Nemuzu si vybavit nic, cim by me zaujal.
The Crystal Ball (1943)
Roztomila a hrava komedie s vynikajicim obsazenim. Milland sympatak a k nemu rada mych oblibenkyn (Goddard, George, Field). :) A to auto je Crosley Convertible Sedan (1939).
Temná minulost (1948)
Spise psychoanalyticke drama, nez cistokrevny noir. Z dnesniho pohledu malo zabavne. Rozcerteny Holden legracni, Cobb seriozni a Nina puvabna. Pro zahnani dlouhe chvile ok, pokud chcete ale videt noir, zkuste radeji neco jineho. 3-
Žena, po níž muži prahnou (1929)
Pro me je neuveritelne, ze ten film trva jen neco pres hodinu (74min)...ja ho musel rozkoukat asi na 3x nez jsem se dostal k zaveru. :) Vizualne prijemne dilko (nejen ty dve burlesque tanecnice) s puvabnou Marlene a krasnou Edith Edwards. 3+
Madla z cihelny (1933)
Variace na "My fair lady", odpocinkova zalezitost. Prijemne profesionalni. Plus jedna z mala prilezitosti videt Lidu a Zorku v jednom filmu.
La seduzione (1973)
Lolitky jsou sice mozna lakavej, ale kazdopadne nebezpecnej druh milenek. Bylo o tomto natoceno nespocet filmu, tento hodnotim spise stredne, prestoze vsechny potrebne atributy obsahuje. K filmu me privedla ucast Grazielly Galvani. 3-