Recenze (5 575)
Šejdrem (2008) (TV film)
Takovy klasicky tendencni kopani cechu sama do sebe, ale ma to par svetlejsich momentu.
Sejít z cesty (2012) (TV film)
Dve hvezdy za Navratila, Herfortovou a Hybnerovou...jinak je to strasny...
Liquid Sky (1982)
Tohle rozhodne neni podivana pro kazdeho. Kyselinou nasakla glam-androgynni ranne osmdesatkova sci-fi, odehravajici se ve svete modelingu. :D
Emergency Wedding (1950)
Nevim, mozna jsem mel nejake podivne rozpolozeni, ale prislo mi to jako velmi slaba komedie s chudou vypravou. Duvodem meho zajmu byla ucast me oblibene Uny Merkel. 2+
Biřmování (2016)
Komedie??? Asi kanadska...
Westworld (1973)
Prijemnej sedmdesatkovej filmek, nic extra napinaveho, spis takova zabavna sci-fi o neposlusnych robotech. :)
Kosmo (2016) (seriál)
Dvakrat jsem se pousmal, takze dve hvezdy jsou fer, ne? ;)
Černý pes (1998)
Pitomoucke becko s televiznim vizualem, ve stylu Chucka Norrise. Peknej byl akorat ten Peterbilt 379 a ten pes. :)
Teorie tygra (2016)
Uz uvodni "prevzata" hudba (zkuste si do ni zazpivat Kdyz slunce zapada z Prazske petky)...mi melo napovedet, ze pujde o kopirku. Asi po ctvrtine filmu mi doslo, ze jde opravdu o "remake" filmu Co je vam doktore, a to misty doslovny... Jenze divny a nevtipny, mozna uz jen proto, ze humor je zde postaven pouze na submisivite muzu a dominanci zen. Nezasmal jsem se ani jednou.
Cikán (1975)
K tomuhle filmu me prilakala ta Kawa, co na ni jezdil Delon. Bezna. ne moc zabavna krimoska s Delonem, kterej nosi knira a dela ze je cikan...no nevim. Zapomenutelne. :) 3-