Oblíbené seriály (10)
Městečko South Park (1997)
Stanley, Kyle, Eric a Kenny - fantastická štvorka ktorá sa nikdy nenudí a zakaždým niečo vyvedie. E. Cartmen je poriadny hajzel ale bez neho by to nebolo proste ono. Tie jeho hlášky „Můžete být celý dny venku a házet si míčem nebo sedět u počítače a dělat něco užitečnýho.“ no proste super. A navyše v každej časti na konci sa naučíte niečo nové..... Nové časti sa mi zdajú o dosť slabšie ako tie staršie ale south park si zatiaľ drží svoje postavenie.
Teorie velkého třesku (2007)
Akta X (1993)
Perníkový táta (2008)
Najlepší seriál aký som videl. Od prvej časti ma to chytilo a nepustilo až do konca. Dopozeral som to z otvorenými ústami. Nebudete ľutovať. 1-5. séria 100%
Simpsonovi (1989)
Narcos (2015)
Narcos: Mexiko (2018)
DROGY SÚ ZLÉ. DETI NEBERTE DROGY. Tento film by mali povinne púšťať každému feťákovy.
Stranger Things (2016)
Hra o trůny (2011)
Rick a Morty (2013)
Najprv som bol k tomuto seriálu skeptický. Vyhýbal som sa mu ale nakoniec som neodolal a dal na doporučenie kamaráta a neľutoval som. Je to parádne nadupaný seriál akčnými a vtipnými scénami takmer nepretržite. Je to strašne svižný a pobláznený seriál. Zhltol som ho za jeden týždeň. Veľké plus je super cz dabing. Je to vo veľkej miere vykrádačka iných starších a kultových filmov ale to nevadí. Funguje to super. Uvidíme aká bude štvrtá séria. Konečne niečo nové čo ma potenciál do budúcna. Futurama už skončila, Simsonovci už niesu čo bývali a South Park je na tom podobne ako Simsonovci. Len tak ďalej. PS: Ešte by ste tam mohli pridať cestovanie v čase.