Poslední recenze (4)
Batman v Superman: Úsvit spravedlnosti (2016)
Byl jsem na tom ve čtvrtek a opravdu jsem se na to těšil, ale takhle to zazdít?! Téměř vše bylo v traileru. Nejlepší bylo 10min když už se konečně všichni tři spojili a pak to dopadlo tak jak to dopadlo. Nechci házet spoilery. Ono kdyby tam aspoň byly hlášky. Pouze 2 na tak dlouhý film prostě nestačí. To Marvel tam ty hlášky má a když už se tam nic neděje tak to alespoň baví. Plus ty jeho trapný sny pořád dokola no hrůza. Zklámání, o to víc doufám, že další díl si povede lépe. Nezatracuju, ale znovu bych na to nešel a kdybych nebyl tvrdohlavý a věřil kamarádovi, tak jsem na to ani nešel. Byl o týden dříve :) dal bych 2 a půl hvězdy. a už to může být jenom lepší(doufám!!)
Star Wars: Síla se probouzí (2015)
Disneyovka no. Kdybych to věděl tak jsem vzal i svojí osmiletou dceru. Jsem z toho rozpačitej, už to prostě neni ono.
Pojedeme k moři (2014)
jako ze zásady sem komentáře nedávám jelikož si nemyslim, že jsem takový expert, ale jestli vám tohle přijde jako film na 4* apod, tak díky nashle můžete jít. Jeden z nejnudnějších filmů co jsem kdy viděl. Oooo jak je to přirozené, autentické :D hahaha nechte se vysmát...nedopuručuju film o ničem....nejlepší na tom třeba je ta kamera, v chůzi se amatérská kamera (foták) neklepe! stejně jako mě ;) ... příběh o ničem ani vtipné to neni. Čekal jsem trochu vtipnější nebo dramatičtější pojem od Mádla. Určitě to má originalitu akorát, to trochu dopracovat.