Recenze (76)
Volha - FOXTERIÉRY (2023) (epizoda)
Nechápu ty nenávistný komentáře tady.
Danny & Jarry (2022) (seriál)
Vincent Vega a Jules Winfield(z Pulp Fiction) z Ostravy.
Válka zítřka (2021)
Výprava docela pěkná, ale scénář i herci trochu slabší. Na to, že vetřelci tam už dávno byli, přijde manželka a kluk ze školy. Proč nenačasovat bombu, když se s ní můžeme hrdinsky odpálit apod.
Neviditelný (2020)
Čekal jsem víc. Škoda že pro hlavní roli nebyla vybrána nějaká sympatičtější herečka.
Veterán (2020) (TV film)
Čtyři hvězdy si to zaslouží. Pátou přidávám kvůli zdejšímu nespravedlivému hodnocení.
Černé vdovy (2019) (seriál)
Souhlasím s názorem, že na Primu je to rozhodně nadprůměrné.
Kde se země chvěje (2019)
Na mě to teda zapůsobilo hodně. Prostředí Japonska tomu taky hodně přidalo. Zaslouží si to vyšší hodnocení.
Teroristka (2019)
Podle názvu jsem očekával další podprůměrnou komedii, ale byl jsem docela mile překvapen. Dávám slabší 4 hvězdy.
Trhlina (2019)
Atmosfera se jim teda vydarila.
Zombieland: Rána jistoty (2019)
Dobře jsem se bavil :-)