Recenze (454)
Aurore (2005)
Výhodou manželství je, že jste na své dítě dva.
Švestka (2001) (divadelní záznam)
"Jinému bych žebřík půjčil, ale Hájkovi naser."
Mrtvý muž (1995)
Nemám slov. Mazec. Snad jen musím citovat kleopatru, která napsala naprosto přesně, že "to, co plyne před očima, je nesdělitelné". Absolutně souhlasím.
Temný případ (2014) (seriál)
První série je super extra třída, pecka pro náročné. Matthew McConaughey v životní formě.
The F Word (2013)
Když ji miluješ, není co řešit.
Vánoční prázdniny (1989)
Naprostá pecka, která je lepší a lepší s každým dalším zhlédnutím. Ovšem s tím jediným dobrým dabingem!!! Viz Eddie u septiku : Veselý Vánoce! Už byl plnej! 🤣🤣🤣
Ene bene (1999)
"A nebude to pitomý, když bude mít ten zajíc ty oči taky modrý?" - "Ale ne, pane Jemelík, to je přece normální, ne? Modrý voči. Podívejte, tady Jiřinka...No, tak ta ne zrovna... Pani Laskoňová, Vy máte jaký voči?" - "Hnědý. Kdepak já modrý. Ale pan Kitnar by moh. Kuk! Ne, tak ten by taky nemoh. Jani, ukažte! Jani! No kuku na tetu Květu! ... No, děvčata, to je modrá!"
Drive (2011)
Ryan Gosling je král. Soundtrack je jeden z nejlepších v historii. Tento film je umělecké dílo. Luxus.
Nouzový východ (2008)
Jeden z nejsilnějších filmů vůbec. Bohužel jsem jí strašně rozuměla. Někdy opravdu není jiný nouzový východ.
Temná proroctví (2011)
Luxusní a opravdu poctivě natočený dokument se všemi aspekty událostí. Kdo si je tak jistý svou "bezpečnou materialistickou realitou", že popírá existenci takovýchto bytostí, měl by si uvědomit, že skutečnost nekončí tam, kde končí naše vědomosti o ní.