Recenze (454)
Jak dopadají zoufalci? (1999)
Volné pokračování příběhu rodiny Jakea Heke už tolik nepřekypuje násilím,což možná způsobí, že na někoho nepůsobí tak silně.Já si myslím, že je to stejně silný film jako Kdysi byli bojovníky už proto, že se v něm jedná především o velkou touhu a snahu Jakea o to ZMĚNIT SE a začít žít skutečný - lepší život.Vypadá to, že konečně otevřel oči a dochází mu vše, co své rodině a hlavně sobě svým násilnickým chováním způsobil a snaží se o nápravu, což je místy dojemné...Především konec filmu mnoho z nás určitě rozplakal...
Jak dostat tatínka do polepšovny (1978) (TV film)
Na mě se můžeš spolehnout.
Jak přicházejí sny (1998)
Naprosto nádherné vizuální zpracování, barevnější film jsem neviděla... A navíc : co když je to pravda?
Jak šli nadělovat (1970)
Kouzelné a vtipné zároveň. :)
Jamamba (1985) (TV film)
Koukám, že jsme všichni stejně poznamenaní navěky.
Jana Eyrová (2011)
Naprosto luxusní. Beze sporu nejlepší zpracování románu.Plně souhlasím s KevSpa a Tosim.
Jeepers Creepers (2001)
Dokud jsem si myslela, že tím s kloboukem ve starém autě je ČLOVĚK, byla jsem vyděšená a moc se mi tento film líbil. Jakmile však došlo k odhalení totožnosti, byl se vším konec.Škoda, protože první polovina filmu se povedla!!!
Ještě žiju s věšákem, plácačkou a čepicí (2006)
To je tak strašně blbý, až se člověk musí občas smát... :D
Je třeba zabít Sekala (1998)
Vynikající herecké výkony a velmi silný příběh, který nemůže nechat nikoho lhostejným...bohužel je to pravdivý obraz té naší povahy české...ostudné...
Ježek v mlze (1975)
To nejlepší z ruské tvorby... ;)