Recenze (152)
Marie Terezie - A Woman at War (2019) (série)
Po shlédnutí obou sérií se musím vzepřít většinovému názoru. Uvěřitelnější, zdařilejší a historicky věrohodnější se mi zdála série první. Na druhou stranu i tohle stálo za dokoukání a musím uznat, že vysoký nadprůměr k dnešní produkci!
Hříšné noci (1997)
Téma, které vypadalo slibně, taktéž i hodnocení filmu, ale můj dojem je rozhodně velmi rozpačitý. Snímku by prospěla poloviční stopáž, poloviční množství postav a rychlejší spád. V porovnání s Larrym Flyntem se dostávám na hodnocení 40%.
Na cestě - Na cestě po Kosovu (2016) (epizoda)
Jeden z nejlepších dílů z jedné z nejlepších zemí, kterou jsem viděl!
Che Guevara: poodkrytí pravdy (2017) (TV film)
Ať už je pravda kdekoliv, dokument si představuji jako objektivní záležitost. Nikoliv jako komunistickou propagandu o hrdinovi. Tohle je podobná sračka jako "Uloupené Kosovo" a může to potěšit jen zamindrákované extrémisty... Jedna hvězdička za stručný životopis, toť vše
Poslední spravedlivý (2002)
U tohoto dokumentu jsem se normálně rozbrečel... Působivost výpovědi je snad za hranicí citového vydírání
Svět podle Putina (2017) (seriál)
Ponechme stranou, zda je člověk rusofil nebo ne. Myslím, že rozhovory s Hitlerem nebo Bushem by vypadaly podobně. Pohled na svět očima diktátora. Proč ale to pochlebování ze strany režie?
Dědictví aneb Kurva se neříká (2014)
Bohužel. Dal jsem tomu šanci a zkusil se zbavit superlativů z původního Dědictví, ale byla to marnost nad marnost. Bolek se může snažit sebevíc, ale mizerný příběh je nezachránitelný. Robert Sedláček se na režiséra nehodí....
Oběť nejvyšší (2014) (TV film)
Jasný a zřejmý návod jak pěstovat svou nenávist proti rusákům
Terminál (2004)
Nezapomenutelné je to hlavně v perštině. Tuhle variantu jsem viděl na břehu Kaspického moře v Íránu a aniž bych rozuměl jediné slovo, líbilo se mi to :D
Stripy (1984) (seriál)
naprostý úlet, který mohl vymyslet jedině někdo na tripu. každopádně jsem to v dětství zbožňoval!