Oblíbené seriály (4)
Tajuplný ostrov (1973)
Úžasná klasika, pre mňa nezabudnuteľný seriál. Potom natočili aj filmovú skrátenú verziu, tá už taká dobrá nebola. Keď som osdobne stretol Omara Sharifa-kapitána Nema na Art Film feste v Trenčianskych Tepliciach-mal som zimomriavky na celom tele. A navyše-skvelá hudba -Gianni Ferrio načrel do dokonalosti filmovej hudby. To sú pre mňa ďalšie príjemné zimomriavky, keď túto hudbu počujem. Neodolateľná vec pre ušné bubienky.
Akta X (1993)
Podivuhodná dobrodružství Vladimíra Smolíka (1972)
Pre mňa jeden z najúžasnejších seriálov detstva. Nezabudnuteľné planéty s nezabudnuteľnými nápadmi tvorcov. žiadne plagiátorstvo, ale skvelé tvorčie schopnosti a neuveriteľná fantázia tvorcov. Tešil som sa na každá príbeh, kam sa zasa Aladár vyberie. Úžasné , aj 5 hviez je málo. Navyše skvelý slovenský dabing - Gejza-Jozef Skovay, Paula – Magda Paveleková, Kristína – Zuzana Cigánová, Aladár – Maja Velšicová, Záviš – Juraj Kukura,MZPRX-Ivan Letko, Cvoky – Oldo Hlaváček.