Recenze (175)
Byli jednou dva písaři (1972) (seriál)
Chtěl bych strávit svůj důchod podle toho to seriálu. Pro mě nejlepší seriál + nostalgie
Dobrý ročník (2006)
Takhle někde ve Francii zůstat na důchod v pětatřiceti:-)
Urideului haenbokhan sigan (2006)
Krásné hledání smyslu života, ale se smutným koncem.
Geunom moksori (2007)
Dobrá detektivka resp. hledání únosce. Nenudil jsem se a mělo to i spád. Herci na úrovni.
Fate/stay night (2006) (seriál)
Můj 1. anime seriál.
Temný rytíř (2008)
Je to čistá devadesátka.
Deiji (2006)
Hodnotim verzi D.cut. Hezké prostředí, výborní herci. Dobrá režie....co by si člověk měl přát více:-)
Neviditelný cíl (2007)
Musím uznat, že mě film překvapil a dodat: jeden z nejlepších filmů roku 07. Takhle bych si představil novou generaci filmů z Hong Kongu.
Mladý Sherlock Holmes (1985)
Výborný film, i zápletka.
Speed Racer (2008)
Film, který předběhl dobu. Dobré pro epileptiky. PS: Speed Racer je lepší než Avatar.