Recenze (514)
Nelítostný Parker (2013)
Mne sa to akože páčilo. Nebolo to príliš zložité, čo pri týchto gangsterských potíčkach nemám rada. JLO je moja láska, takže tá nenaplnená romanca ma bavila tiež. Film plní svoj účel. 4* :)
Sluneční jas (1999)
Bolo to extra dlhé a niekedy počas filmu som si povedala, že už by aj stačilo Ralpha Fiennesa v toľkých verziách. Napriek tomu to myšlienku malo peknú, nie však až takú silnú, aby ma udržala na špičkách prstov. 3*
Stůj při mně (1986)
Malí chlapci zažívajú ovyčajné dobrodružstvá a keby si človek odmyslel ten detský podtón, zistí, že mladí rozmýšľajú úplne ako dospelí. 3,5*
Dannyho parťáci 2 (2004)
Takýto typ filmov, komédia ala vykradnime banku je moja. Hviezdne obsadenie to ešte umocňuje. 4,2*
Dannyho parťáci 3 (2007)
Mne sa to páčilo. Hudba je tam TOP TOP a Matt s Georgom a Bradom sú lahodní. 4*
Dogma (1999)
Akože WTF, nie som kresťan ani nič. Na začiatku to malo svetlé chvíľky ale potom nuda.
Ostrov (2005)
Začiatok mal veľmi dobrý rozbeh, bavilo ma to. Romanca sa medzi hlavnými postavami podarila. 3,7.
Mečiar (2017)
Celý film som si pripadala, že je tento dokument neobjektívny a promečiarsky. 2*
Pravidla moštárny (1999)
Pekný film, ale nie pre mňa, ktorá obdivujem trochu viac napätia. Bolo to príliš pomalé. 3,3*
Nouzový východ (2008)
Kate aj Leonardo predvádzajú výborné výkony. Nebolo to zlé, ale nejakú kinematografickú hodnotu má naozaj len posledná polhodina. Ostatné ma až tak nebavilo. 3,3*