Oblíbené filmy (3)
Nedotknutelní (2011)
Prach a broky (2015)
Doktor Strange (2016)
Po dlouhé době Marvelovka se skvělým obrazem, zvukem, rolemi. Můžu jen doporučit. Jediné - bych dal za tu zápletku, na to jak dobře byla rozvinutá, skončilo to moc rychle.