Recenze (224)
Miluji tě, Beth Cooperová (2009)
Dobrá komedie. Příběh byl zajímavý, o dvou (Panicich), kteří jsou hotový z pěkných šikovnych holek. Jeden až dokonce zamilovaný do Beth. Chudák ale neví když jí vyzná lásku co ho čeká.
Nenasytná Tiffany (2015)
Prekvapil mě tenhle horor. Opravdu jsem hleděla.
Můj kamarád drak (2016)
Krásná pohádka i slzy do očí mi vyběhli. Drak byl strašně krásný,roztomilý a hodný. Herci i příběh neměli chybu. Opravdu si to zaslouží 5hvezd.
Bratři z donucení (2008)
Perfektní komedie u které se člověk fakt nasměje a pobaví. Herci se do filmu hodi skvěle. Když má člověk blbou náladu určitě tento film doporučuji.
Tři (2005)
Napinavý thriller, který se odehrává na pustém ostrově.. Kde nic tu nic... Boj o přežití boj o ženu.. Která stejně na konci ukáže jackovi svou pravou tvář
Prasáci (2007)
Super komedie člověk se u ní i pobavil.. Herci se hodily jinak vcelku i zaživný film ve kterém byla i láska.
Fermo posta Tinto Brass (1995)
Nechapu lidi co se na to mohly divat protože člověk nechápe o co ve filmu jde a co se týče pointy filmu ztracený úplně.
Zmizelá (2012)
Napínavé drama s překvapivým koncem . Hlavní hrdinku mám moc rada a líbí se mi ve všech filmech. I drama jí pasuje 😊 Mělo to zajímavý děj a příběh.. Jsem velmi spokojená. Byla jsem napjatá jak to dopadne ..
Ani ve snu! (2016)
Katastrofa film nuda nezaživny jasny odpad
Smrtící nymfa (2014)
Zdlouhavý začátek, pak se to pomalu rozjíždělo v mírně napínavý a zajímavý horor. V skutku konec mě překvapil. Libili se mi herci a i hudba dobrá. Jen škoda toho začátku. Zasloužené hodnocení.