Recenze (26)
Godzilla (2014)
to byla sračka jak nikdy... byl to motýl nebo netopýr? godzila byla drak? bylo to nudny i čtyřikrat rychleji a dvakrat jsem u toho usl... gereth edwards fakt teda umý točit filmy, to byla užasná pecka. To bylo horší než od Asylum, připomělo mi to filmy typu megažralok vs obří chobotnice atd...
Noe (2014)
to byla nuda jak už jsem dlouho nezažil...
Chraň nás od zlého (2014)
To byla uplně pecka... jak jsem byl nadšenej ze Sinistera, tak jsem nadšenej i z tohoto... ten chlap prostě umí točit filmy.
Zlomený květ (1919)
Zlomený květ je trapný pseudo-romantický shit z kinematografické doby temna, který nikdy neměl spatřit světlo světa.
Moudronos (2002) (pořad)
toho chlapa jsem fakt nesnášel... nezaujalo mě to ani v útlém věku
Jasmíniny slzy (2013)
Tak tenhle film byl velmi shit... takovou sračku jsem už hodně dlouho neviděl.. nemám opravdu nic dobrého, co bych k němu našel.
Já, truchlivý Bůh (1969)
Film byl o mnoho lepší, než literární předloha.
Pokropený kropič (1895)
Pokropený kropič je zdaleka nejhorší film bratří Lumierů. Je to výjimka v jejich tvorbě. Až na tento kus se mi ostatní práce zamlouvají více.
Lights Out (2013)
slibný začátek... ale pak to jde celkem z kopce
Mlčení jehňátek (1991)
čekal jsem od toho mnohem víc... byla to hrozná nuda... a konec se k tomu vůbec nehodil... bylo to fakt divný