Recenze (7)
Medvídek Pú: Krev a med (2023)
Nemám slov, tohle nejde ani ohodnotit...
Párty Hárd (2019)
Geniální!
Sebevražedný oddíl (2021)
Harley Quinn prostě nejde nemilovat ♥
Rychle a zběsile 8 (2017)
Jason Statham a dítě? .. Naprostá pecka!
Bojovník (2015)
Skvělý film ve všech ohledech. Jen co bych filmu vytkl bylo jeho zakončení. Čekal jsem pořádnou strhující pomstu, která přišla jen v malé dávce ve formě vítězství.
Oběť zla (2007)
Film nebyl špatně natočen, ale při sledování nelogických a absurdních věcí, které se ve filmu vyskytují, mi naskakuje husí kůže a filmovému snímku to ubírá na realitě.
Jezero smrti (2008)
Dobrý film s plnou dávkou napětí, ale i přesto bych jednu věc vytkl. Celý film jsem se těšil na pomstu, která přišla jen v malém množství. Úplně mám v představě, jak by všechny ty pubertální děti najednou zmizely. Byly by připoutané v osamělé chatě v horách na židli a vypukly by mučící orgie podobné jako ve filmu Truth or Dare.