Recenze (16)
To poslední, co chtěl (2020)
Film jsem sice dokoukala - ale přišla jsem si jak hlupák,který nechápe ---- naštěstí nejsem jediná.....tak to asi nebude mnou :-)
Sdílej (2019)
Velice závažné téma, ale špatně uchopeno . Nějak to ve mně nevyvolalo kýžené emoce, myslím ,že chyba není ve mně, ale nějak se to Biancovi nezdařilo.
Stopař (1995)
nádherná příroda,pokus o zdůraznění hodnot v životě - to vše kazí umělé dialogy,bitky a vše působí nepřirozeně,škoda dobrého záměru
Strings (2004)
Nápadité,originální - potěšilo
Zánik domu Usherů (1980)
Strašně jsem se těšila - ale nastalo zklamání v podobě přednesu Petra Čepka, kterého mám mimochodem moc ráda.Protože tento herec má navíc.Proto pouze 60%.
Poslední cesta (2009) (TV film)
Velmi závažné a citlivé téma,kvůli němuž dávám 60 %.Film kazily místy scény trochu kýčovité a nereálné.Přesto odkaz a to co chtěl režisér vyjádřit má svůj smysl.
Srdeční záležitosti (1998) (TV film)
Kvalita filmu nic moc, ale moje ocenění je hlavně za příběh Barbary Wood
Zatím spolu, zatím živi (2010)
nenadchne ani neurazí, ale nevím nevím pokud by hlavní role obsadil někdo jiný než hvězdy....
Penny Dreadful (2014) (seriál)
přestože mi na scénáři vadí propletenec postav z různých slavných hororů,mých 80 % je za kvalitní herecké ztvárnění hlavních i vedlejších postav,před výkonem Evy Green prostě smekám.
Památkáři (2014)
hvězdné obsazení,skvělý námět a přesto vše vyšlo nazmar - prostě nuda