Recenze (4 257)
Absolventka (2009)
Za ty rakve a vybírání kufrů musím dát 3* :-))) perfektní! :))
Absurdistán (2006)
Opět jeden z těch vtipných filmů o budoucnosti :)) , ani bych neřekla že je to nereálné..Skvělý prezident, zelená voda..
Ace Ventura Junior: Zvířecí detektiv (2009) (TV film)
Nechápu smysl natočení téhle patlaniny.S ace venturou to nemělo vůbec nic společného jen z části název.
Ace Ventura: Zvířecí detektiv (1994)
" Zavolám, platí číslo 911? "
Ace Ventura 2: Volání divočiny (1995)
Slabší než první díl,ale i tak pobavilo takže v pořádku.
A co když je to pravda? (2005)
Ohlídejte mi snoubence a uberte mu morfin.
Adam Ondra: Posunout hranice (2022)
Taková rádoby parodie na film A. Hannolda. České dokumenty mám většinou ráda, ale tenhle nevyšel. Typický film kdy za hodinu zapomenete, že jste jej viděli. Potenciál nevyužitý.
Adamova jablka (2005)
Tohle je jeden z těch filmů, který je tak blbý až je skvělý :D) .. Scénka se sušenkama se u mě zapsala na žebříček nejlepších..4* i přes to, že občas příběh dost kolísal..Zajímavé bylo, jak Ivanovi vystřelili mozek okem na zem :D) a on za pár dní zase chodil..Ten měl ale fest štěstí :D)
Addamsova rodina (2019)
Krásný předchůdce adamsových, svatba , stěhování. Zápletka trošku obyč, ale vše krásně propracované a závěr perfektní. Hudba legendární!
Addamsova rodina (1991)
Anjelica Huston, Christopher Lloyd a Christina Ricci ve stejném filmu, už to mluví za vše :)) spokojenost.