Recenze (5)
Nespoutaný Django (2012)
Nářez. Mix westernu, komedie, řežby...od každého něco se najde a ve výsledku vlastně i romantická zápletka. Foxx, Jackson a DiCaprio, nezapomenutelné scény, krásná krajina, výborná kamera.
Nepoužitelní (2012)
Název chce nalákat na předchozí film Omara, který se s tímto pokusem o komedii nedá srovnávat. Taková dvojice tu již byla mnohokrát. Stojí za to vidět kvůli několika momentům - zasedačka s kravaťáky, odchycení kriminálníka a záveřečná scéna s autobusem. Potěšilo, nenadchlo.
Nevědomí (2013)
Pořád jen Tom. Tom sem, Tom tam. Herecký výkon na dobré úrovni, děj jako z pera P.K.Dicka, i proto mě ani "zvraty" filmu moc nepřekvapily. Efekty skvělé, film potěší, ale jen jednou.
Pád Bílého domu (2013)
Na film jsem šel z donucení a musím uznat, ža občas to byla výborná komedie. Aha, ona to nebyla komedie? Při hláškách typu: "I am your only hope" jsem si vzpomněl na Ramba, který do vysílačky pronáší "I am your worst nightmare" :-) Bavil jsem se, triky byly na skvělé úrovni, o děj moc nešlo. Namachrovanej týpek se snaží vystřílet všechny padouchy v Bílém domě, konec pak až přetékal amerikanismem. Ale jako celek celkem dobrý film.
Kmotr (1972)
Nádherný film podle nádherné knihy. Hlášky z filmu nezestárly a ještě je můžeme sem tam slyšet v novodobých gangsterkách. Brando a Pacino vytváří z filmu umělecké dílo. Kdo by po shlédnutí nechtěl zakusit život mafiánské rodiny...