Recenze (42)
Alexander Veliký (2004)
Tých 170 minút,čo som sedela v kine,bolo pre mna skutočne nekonečnéch...Jolieová ako vždy robila tie svoje "účasné pozy"a Farrell sa snažil márne,pretože tak tupý scenár nezachránil ani Stone...Tento film nesiaha Gladiátorovi ani po paty!
Bathory (2008)
Bravo Mr.Jakubisko !
Beverly Hills 90210 (1990) (seriál)
" HEVERLY DEBILS "
Bláznivá střela 33 a 1/3: Poslední trapas (1994)
David Zucker je,čo sa týka komedií boh!A skvelý Leslie Nielsen za ním v ničom nezaostáva.Vynikajúca parodia,hlavne na Neúplatných Briana de Palmu...
Boj se stínem (2005)
Hudba Alexeja Šelygina je ako vždy neskutočne dokonalá a emotívna a skvele sprevádza Sidorovov perfektný počin Boj s tenju.
Boj s těňju (1972)
Vynijakuce,ale aj remake Alexeja Sidorova s hudbou Alexeja Selygina(spolupracovali spolu na serialovom hite "Brigada")stoji za to.
Brigada - Brigáda (2002) (série)
Skvelé.Ale musíte vidieť všetky diely,inak to nemá cenu,pretože je tam velké množstvo zápletiek.Aby ešte Alexej Sidorov nenakopal Scorsesemu zadok.
Čarodějky (1998) (seriál)
Gýčové,vtieravé.....................?
Duch (1990)
Ked som bola malá,mali sme videopožičovnu(skoro ako príbeh Quentina Tarantina,však?)a tento dojemný snímok som sledovala stále dookola a možem ho pozerat stále a nič.Inak komediálný Jerry Zucker natočil túto romantickú drámu tak dobre, ako s bratom Davidom sériu Bláznivých striel,či Pripútajte sa,prosím...a to je predsa úplne iný žáner!
Ed Wood (1994)
Great,Mr.Burton,very great!