Recenze (42)
Bathory (2008)
Bravo Mr.Jakubisko !
Boj se stínem (2005)
Hudba Alexeja Šelygina je ako vždy neskutočne dokonalá a emotívna a skvele sprevádza Sidorovov perfektný počin Boj s tenju.
Limonádový Joe aneb Koňská opera (1964)
"Noci byvaji chladne?Tak to abych si vzal teple pradlo!"
Ed Wood (1994)
Great,Mr.Burton,very great!
Boj s těňju (1972)
Vynijakuce,ale aj remake Alexeja Sidorova s hudbou Alexeja Selygina(spolupracovali spolu na serialovom hite "Brigada")stoji za to.
Knoflíkáři (1997)
"To neřeš..."
Luck of the Draw (2000)
Michael je boh!
Brigada - Brigáda (2002) (série)
Skvelé.Ale musíte vidieť všetky diely,inak to nemá cenu,pretože je tam velké množstvo zápletiek.Aby ešte Alexej Sidorov nenakopal Scorsesemu zadok.
Matkou za každou cenu (1992) (TV film)
Já viem,že to nebol nijako zvlášt dobrý film,ale ja som sa skvele bavila!Skutočne stojí za videnie pozriet si inokedy drsného Michaela Madsena ako kolíše dietatko v náručí...
Gladiátor (2000)
Užasný film...Nemyslela som si,že Ridley Scott príde ešte s niečím dojemnejším,než bola Thelma and Louise...Skvelý Russell Crowe a úchvatne stvárnený hajzlík Joaquinom Phoenixom...Nádhera!A pritom historické filmy moc nemusím...