Recenze (45)
Vraždy podle Agathy Christie - Malé vraždy Agathy Christie: Vraždy podle abecedy (2009) (epizoda)
Dá se to. Z téhle série je to jeden z těch lepších dílů.
Mořské panny z ostrova Mako (2013) (seriál)
Originál jsem jako mladší měla dost ráda, ale tento spin-off je totální propadák.
Funny Games USA (2007)
Dost dobrý, všichni herci hráli skvěle a atmosféra byla taky neuvěřitelná. 75%.
Agatha Christie's Poirot - Karty na stole (2005) (epizoda)
I když se od knihy tato detektivka dost liší, pořád patří mezi mé nejoblíbenější. Viděla jsem ji nejmíň pětkrát.:)
Agatha Christie's Poirot - Pět malých prasátek (2003) (epizoda)
Zbožňuju psychologické detektivky, takže po shlédnutí této jsem byla naprosto nadšená. Je to zpracováno výborně, a i když jsem ji viděla nejmíň pětkrát, pořád mě baví.
Kdo přežije - Austrálie (2001) (série)
Tahle série asi navždy bude patřit mezi mých TOP 5. Nejsou zde žádné twisty, ale spousta skvělých a nezapomenutelných momentů. I když jsem sérii viděla už před dvěma lety, dodnes si pamatuju ten vztah mezi Colbym a Jerri nebo třeba tu potopu, která jim odnesla rýži a trosečníci se ji snažili získat zpět. Sérii hodnotím tak vysoko taky proto, že je zde spousta úžasných lidí s osobností - jako Colby, Jerri, Elisabeth, Amber, Alicia.
Bídníci (2012)
Bylo to naprosto úžasné, nenudila jsem se ani vteřinu!
Matilda (1996)
Zbožňuju knihy od Roalda Dahla. Jsou neobyčejné a v mnoha věcech jiné než ostatní. Tohle filmové zpracování stejnojmenné knihy se mi moc líbilo, jako desetiletá jsem ten film naprosto zbožňovala.
Murder in the First (2014) (seriál)
Po dvou dílech hodnotím jako průměrný detektivní seriál. A Tom Felton je naprosto boží!
Kdo přežije - Ostrov vykoupení (2011) (série)
Spoilery: Tak tohle byla one man show, a když BR moc nemusím, tak si tu výhru zasloužil. Cast byl příšerný, byla tam hromada nezajímavých lidí. Až na Phillipa, ten byl teda na můj vkus až přehnaně zajímavej.:D Favoriti: Stephanie V.-chci ji vidět hrát znova!!, Andrea, BR