Poslední recenze (29)
Sicario: Nájemný vrah (2015)
Takovou atmosféru jako v první půl hodině jsem dlouho nezažil, masakr a krásně vykreslenej Juaréz. V další části to trošku ubralo na obrátkách a mega uplakaná hrdinka, která měla asi nastavovat nějaký morální zrcadlo, tak lezla spíš krkem.
Divoké historky (2014)
Výbornej koncept. Udrží po celou dobu divákovu pozornost a jedna historka lepší než druhá. :) Minimálně v auto scénce se najde každej z nás. :)
Avengers: Age of Ultron (2015)
Paráda, hambáče do ruky, zapít Colou a děkovat Americe za kulturní přínos světu! :)