Recenze (34)
Čas zabíjet (1996)
Někdy si říkám, že 5 hvězd je málo... některé filmy si zaslouží víc...
Creed (2015)
Jestli se v tomhle každý alespoň trochu nevidí, kecá... Nebylo to jen o mlácení, laciných hláškách nebo o dlouhém rozhodování, jestli nabídku trenéra Rocky přijme. Byl to příběh!Silný a férový ke všem předchozím dílům...
Železná srdce (2014)
Výborný výkon Brada Pitta.... Skvělá kamera a závěrečná scéna je jedna z nejlepších ve všech válečných filmech co jsem viděl.
Ohnivá zkáza (2014) (TV film)
Ultra teploušovina... V České republice se stala hrdinkou:-) no pocem. Pofiderní české spz, pofiderní policejní auta, prostě naprosto nedotažený do konce. Strašná chujovina...
Soudce Dredd (1995)
Slušně udělané megacity, slušnej bordel všude okolo, zbraně na hlasové pokyny, lítající motorky:-) prostě klasická oddechovka:-) Sly nepředvedl nějaky ultra super výkon, ale celkový dojem není špatný. Silvestriho hudba samozřejmě super, a celkově lepší průměr.
Gauneři (1992)
Klasickej Tarantino, super muzika, super scény, super dialogy.
REVENANT Zmrtvýchvstání (2015)
Nevim jestli je to na Oscara, na kterého Leo čeká tak urputně dlouho, ale jeho výkon jsem mu věřil. A to je hlavní.
Zmizelá (2014)
Tak nechutně jsem se do toho vžil, že dát míň jak 5* by byla chyba...
Konzultant (2013)
Slušnej film, super Ridley Scott opět pojal film trošku jinak:-) Skvělej Pitt, Skvělej Bardem, trošku divnej Fassbender, kterej má pořád výraz teenagera co ho máma přistihla při honění, ale hlavně Cameron Diaz která si tady střihla trošku kurvičku:-) ale scena na kapotě auta je k nezaplacení:-) jinak průměrný
Bratři (2009)
Jedním slovem, dokonalé...