Recenze (32)
Jump street 21 (2012)
No musím říct smál jsem se pořád hodně mě ten film bavil a to kvůli dobrému napsanému scénáři a skvěle odehraným rolím Jonaha Hilla, Channing Tatuma.Pokud se chcete zasmát a nejde vám o příběh běžte do tohoto filmu jen doporučuji !
Útěk ze Sibiře (2010)
Nádherný film podle skutečného příběhu dá se říct že nejlepší film zpracovaní podle skutečného příběhu opravdu film vás udrží u židle(sedadla,gauče atd ) až do konce ! nedokážu si představit, co ta skupina tenkrát musela zažít,Vězení na Sibiři pak útěk v - několika stupnu opravdu klaním se .jen doporučuji !
Ďábel nosí Pradu (2006)
Důkaz že i Film s takovýmto tématem muže být dobrý a né jen dobrý ale výborný z mého pohledu nádherný film! Anne Hathaway mě naprosto dostala svojí roli odehrála na 1 s podtrženou ! Film mě bavil od začátku až do konce proto můžu jen doporučit
Vyměřený čas (2011)
No krásný,originální nápad s časem.Opravdu od začátku až do konce mě to bavilo originalita filmu je velká hlavně díky času , kterým se platí ,který se vydělává který tiká na vaší ruce a až dojde tak se nestane nic jiného než smrt.Herci Justin Timberlake, Amanda Seyfried Mě lehce zklamali ale i přesto naprosto úžasný film teda kloubouk dolu Pane Niccole.Doporučuji !
Hunger Games: Vražedná pomsta (2013)
!Naprosto mě odrovnal oproti prvnímu dílu velký skok do předu(první byl také moc krásný :D) .Francis Lawrence se do toho obul a pořádně odvedl skvělou práci sice je to takové více hollywodské ale líbí se mi to .Jennifer Lawrence se znova předvedla jako naprosto úžasná a krásná herečka.Zklamala mě jen jedna věc a to hnusně udělaná vlna která se řítila arénou bylo vidět že jí nedělal zrovna člověk který s tím má hodně zkušeností zato krásně udělaná mlha(plyn) nebo jak to nazvat.Škoda konce který je rozdělen a na pokračování si musíme počkat další rok : / ale na druhou stranu je tomu dobře aspon si užijeme více hodin filmu a také to bude mít vliv na kvalitě .Jen doporučuji
Labyrint lží (2008)
Film je pěkný povedený celkově v něm nejsou chyby ale je celkem nudný : P
Senna (2010)
Každý milovník Formule 1 ví kdo je Ayrton Senna a nikdo by se tento dokument o něm neměl nechat ujít.dokazuje přesně to co dokázal za volantem monopostu formule 1 a né jen to i to jak moc byl důležití pro svojí vlast v té době opravdu velmi emotivní dokument jen doporučuji
Počátek (2010)
počátek pro mě pořád zůstává jedinečným uměleckým dílem pro jednu neoddiskutovatelnou kvalitu.U filmu mě zaujal hlavně příběh který přivaří každého filmového nadšence k židli .v tomto filmu není snad nic co by bylo nepovedené nebo co by se mi nezamlouvalo opravdu krásný film doporučuji
Top Gear (1978) (pořad)
No řekněte sami ve kterém jiném pořadu můžete vidět takový hovadiny jako v Top Gearu? Co ty tři blbci jsou schopný vymyslet, to je občas za hranicí zdravého rozumu nemá chybu.při každém dílu se bavím.
Rychle a zběsile: Tokijská jízda (2006)
každý se těšil na pokračování příběhu Doma a Braine ale nepřišlo : / .Však i přes to že film vůbec až na auta nezapadá do rozjeté série je velmi povedený jak příběhově tak auta v které jsou nejspíše pro film tohoto druhu nejpodstatnější a opravdu se povedli můžu jen doporučit