Recenze (3 804)
To se mi snad zdá (2023)
Čudná vec, ktorá nedotiahla svoj potenciál.
Neporazitelný - Asi vás to překvapí (2024) (epizoda)
Návrat s prekvapením.
Air: Zrození legendy (2023)
Nie sú tenisky ako tenisky, dobre natočené.
Halo - Season 2 (2024) (série)
Druhá séria menej zaujímavá ako prvá, už som aj pri niektorých častiach pozeral na hodiny.
Halo - Halo (2024) (epizoda)
Chabé boje a filozofovanie tiež nejde.
Halo - Thermopyly (2024) (epizoda)
My alebo nikto.
Halo - Onyx (2024) (epizoda)
Roj včiel a príprava na útok.
X-Men - Chladná pomsta (1993) (epizoda)
Chabý súboj dvoch zverov.
X-Men - Srdce v zajetí (1993) (epizoda)
Podzemní bratia.
X-Men - Smrtící setkání (1993) (epizoda)
Špión, zlí a dobrí mutanti.