Recenze (656)
Únos aut (1980)
Klasika mého dětství s úžasnými auty! A ojedinělý dabing Jiřího Schmitzera!!!
Babij Jar (2003)
Škoda toho zastřeleného koníka............ Vysvětlí mi někdo, proč ti Židi jdou pokaždé na smrt jak ovce?
Operace Daybreak (1975)
Nebylo to nejhorší, ale Atentát je holt třída!!!! Je to asi takový, jako kdyby Češi točili o atentátu na JFK!
Bakaláři - Výměna (1985) (epizoda)
4* za příjemný výkon Miroslava Donutila a taky za "hárišo" Erika Parduse! :-)
Protiúder (2002)
Asi poslední pořádný film s AS v hlavní roli!
Lovec policajtů (2001)
Asi poslední dobrý film s SS!
Dům U Zlatého úsvitu (2009) (TV film)
Kupodivu docela koukatelné a poučné.
Náměstíčko (2004) (seriál)
Velmi zdařilý seriál, popisující zřejmě skutečné příběhy.
Gumáci (1994) (seriál)
Nezapomenutelný pořad! Hlavně pan doktor Sládek "Jóóó nááááš doktor, to je myslitel............ :-) Jen sem tady nesnášel Klausa, zatímco Havel, kupodivu, mi byl i docela sympatický! Nyní je to přesně naopak. Ne, že bych Klausa nějak miloval, ale.........
Plaváček (1986) (TV film)
Nezvyklá pohádka, protože se místo mluvení zpívá, ale kvalitativně na velice dobré úrovni, protože tu jsou ještě zpěváci, kteří něco umí a něco dokázali. Dnes by se něco takového nenatočilo. Nacpaly by se tam celebrity ze Superstar a dalších pochybných "soutěží" a výsledek by stál za dvě věci! Jediné, co mě tu skutečně vytáčelo, byly ty nabírané rukávy na kostýmech!!! :-)