Recenze (351)
Orphan (2009)
Jeden z absolutně nejlepších thrillerů jaké jsem kdy viděl. Výborný námět, výborní herci, výborná atmosféra, vysoké napětí a hodně emocí. Není třeba nic dodávat.
Hitlerovi muži (1996) (seriál)
Naprosto luxusní dokument, který ukazuje, jak má perfektní dokument vypadat. Nedá se vytknout ani písmenko.
Chappie (2015)
Tak tohle je pecka. Film plný akce a do toho infantilní bojový robot se svýma hláškama. Spoiler-Zpřeláme hlavnímu padouchovi všechny kosti v tělě a pak řekne : " Už ti odpouštím, zlý pane. " Navíc trikové anime scény vypadají naprosto přirozeně.
Teorie velkého třesku (2007) (seriál)
Po dlouhé době zase perfektní sitcom. Takové trochu jiné Haló haló :-).
Dálnice vedoucí peklem (2012) (seriál)
Velmi povedený časosběrný dokument ze života jedné odtahovky. Vlastně je v něm všechno. Krásná technika, prudké svahy, zničené kamiony, zapadlá auta, sněhové bouře, laviny, sesuvy půdy, mráz, prasklá lana, nečekané potíže, mezilidské problémy, rodinné problémy i finanční problémy. Je tam prostě vše, aby se člověk těšil na další díl.
Rozštěpená země: Frakování (2013) (TV film)
Velmi zajímavý dokument k aktuální situaci. Tentokrát oceňuji, že je míň technických záležitostí a dokument se spíš soustředí na výpovědi lidí, kterých se to dotýká. je vidět dopad na konkrétního člověka. a globální dopad.
Poslední let raketoplánu (2011) (TV film)
Skvělý dokument. Tentokrá mu rád odpustím trochu menší množství informací. Snímek je totiž laděn víc emočně, což si raketoplány i jejich posádky určitě zaslouží.
Stalingrad (1993)
Pohled na Stalingradský mlýnek na maso z německé strany. Výborně udělané válečné scény, skvělá atmosféra a propracované postavy dělají ze snímku nejen nadprůměrný válečný film, ale taky výborný psychologický film.
Smrtonosná zbraň 3 (1992)
Trojka je lehce jiná, než první dva díly. Ale pořád je výborná a nabušená akcí a humorem.
Smrtonosná zbraň 2 (1989)
Dvojka se drží skvělé jedničky jak klíště a vůbec v ničem nezaostává.