Recenze (169)
Kobry a užovky (2015)
Vůbec to není špatný film. Bohužel velmi mě zklamal závěr filmu.
McFarland: Útěk před chudobou (2015)
Tak trochu z křížkem po funuse. Nic nového pod sluncem.
Oblast 51 (2015)
Mizerná kamera. A celé utahané.
Osm hrozných (2015)
Tak tentokrát se mu to nějak vymklo z rukou.
Padesátka (2015)
A mohla to být tak pěkná komedie.
Pixely (2015)
Film spíše pro náctileté. Docela jsem se nudil.
Projekt minulost (2015)
Celý film pokazila opět kamera. V rukou jiné režie by to mohl být dobrý film.
Sedmero krkavců (2015)
Chtělo to více efektních záběrů. Ale jinak velmi povedené.
Šibenice (2015)
Ztráta času - zbytečný film.
Šílený Max: Zběsilá cesta (2015)
Po druhé bych na to určitě nešel.