Recenze (955)
Becoming N.W.A. (2015)
Not Afraid: The Shady Records Story (2015)
Rozhodně stojí za vidění. https://m.youtube.com/watch?v=3-_xbBdVa20
The Wise Little Hen (1934)
Na svůj rok až podivně dobrá animace
Zkurvených 14 (2004)
Hodně hloupý a nevýrazný film
Křidýlko nebo stehýnko (1976)
Louis de Funes opět nezklamal
Malý pasák (2005)
Průměrný animák ke kterému se ale vracet asi nikdy nebudu.
Tom a Jerry (2021)
Tak tohle se opravdu nepovedlo. Na Tom a Jerry jsem vyrostl a mám tuhle dvojku strašně rád , ale toto ?! Tohle byl opravdu děs. Dvě hvězdy dávám jen skrz Chloe Moretzovou.
Betty (2020) (seriál)
Viděl jsem zatím první čtyři díly , a musím říct že je to hodně povedený seriál o vášni ke skateboardingu.
Surfoví náckové musí zemřít (1987)
Hodně špatně natočený film. Akce žádná a scény naprosto strašné.
Bezmocná (1995)
Příjemná devadesátková komedie přímo na odreagování.