Recenze (400)
F1: Touha po vítězství - Forza Ferrari (2024) (epizoda)
Monza super. Sainz v Leclerc o třetí místo bylo pro tifosi na pár infarktů, ale taky by slušelo říct, že ty dva se dost respektují a rozhodně to mezi nimi není tak vyhrocené jako třeba mezi Gaslym a Oconem. Ale teda za Singapur by si produkce zasloužila střihnout za uši... Sainzovo záměrné nechávání Norrise v DRS, Norris, který bránil Russela, který se vyboural kvůli tomu.. vím, že tam nejde dát všechno, ale o tohle byla vážně škoda diváky připravit.. doporučuji si pro kontext pustit nějaký sestřih tohoto závodu.. ale Fred je borec a velký sympaťák.. těžko byste teď mezi jednotlivými principály hledali oblíbenějšího..
Newsroom - Prostě jsme se rozhodli (2012) (epizoda)
Takhle strhující pilot už si dlouho nevybavuju. Kolem Newsroom jsem kroužil dlouho a jsem opravdu rád, že se na něj konečně dostalo. 100%
Boj o moc (2018) (seriál)
Poslední dvě řady už se trochu točí v kruhu a asi by seriálu prospělo, kdyby se "scukly" do jedné, ale rozhodně to není tak dramatické. S touhle dysfunkční rodinou je radost trávit čas a veškeré ceny v hereckých kategoriích jsou naprosto oprávněné. 90%
For All Mankind - Rozhádaný dům (2023) (epizoda)
Pomalu se vytrácí pachuť z tragické třetí sezóny. Zatím nejkonzistentnější a dost možná nejlepší řada od stále nepřekonané první.
Slow Horses - Vyjednávání s tygry (2023) (epizoda)
Ne všechny odklony od předlohy se mi líbí, ale asi ten nejzásadnější si zvládl Will Smith obhájit velmi slušně. A Nicka Duffyho tu nesnáším ještě víc.
Rod Draka - Náplavomarka (2022) (epizoda)
Druhá polovina řady zatím trochu zaostává za tou první, ale subjektivně mám vždycky problém s většími časovými posuny a přeobsazováním (u Rhaenyry považuji recast za ten "nepovedenější" oproti Alicent). Kdyby se ale v duchu posledních 15ti minut nesl celý díl, dal bych klidně poprvé Rodu Draka plný počet. Příslib věcí budoucích je velký a největší problém pro mě bude, že tu vlastně nemám komu "fandit", ale jako rozšíření loru zatím HotD beru všemi deseti.
Godzilla vs. Kong (2021)
Tohle patří tak maximálně na Hallmark a ne do kina.
Mission: Impossible Odplata - První část (2023)
Pořád to tam je a ne že bych Part 2 vyhlížel s nějakou bezbřehou nedočkavostí, ale těším se na ni. Předpokládám, že McQuarrie s Cruisem si pro nás připravili kulervoucí finále. První část je poctivých 80%
Únos letadla - Méně než hodina (2023) (epizoda)
Like good ol' 24. Jack Bauer by měl radost.
Pád domu Usherů (2023) (seriál)
Do posledního dílu rozkročeno na pomezí 3 a 4 hvězd, naštěstí poslední díl veškeré váhání zazdí a tahá seriál z lehkého nadprůměru do solidní podívané, která už nechává do té doby všudypřítomný černý humor a nadsázku stranou a skrze dialogy působivě příběh dovypráví. Z postav vyčnívají zejména díky svým hereckým představitelům dvě: Starý Roderick a mladá Madeline. Carla Gugino mi ve všech seriálech od Flanagana (i ve For All Mankind) pije krev, ale tady byla asi nejsnesitelnější. 8/10