Recenze (8)
Carmen (1983)
Uzasna ukazka vyznamu slova "strhujici"...
Bio Ráj (1988)
Nepopsatelne... Opravdu nutne videt a prozit...
Imaginárium Dr. Parnasse (2009)
Silna davka fantazie, ale neco malo tomu prece jen chybelo.
Čokoláda (2000)
Krasne pohlazeni pro dusi, uzasne nerecke vykony, zajimavy pribeh... Jeden z filmu, na ktery se rada podivam znovu a znovu.
Marie Antoinetta (2006)
Pro me bohuzel velke zklamani. Pribeh byl prilis zdlouhavy a dost povrchni. Skoro bych rekla dve hodiny o nicem, ale to by bylo prilis prisne a neopravnene hodnoceni. Samozrejme bych nasla i velka plus, jako treba kostymy a obrazove zpracovani.
Předčítač (2008)
Odchazela jsem z kina s hodne tezkym srdcem a silnym pocitem smutku na dusi, ale zaroven se tam nekde krcilo nadseni z uzasneho umeleckeho dila, na ktere jen tak nezapomenu. Nevim proc, ale mam zalibu v podobnych filmech, ktere me nuti premyslet nad tou odvracenou a spise tristni sranou naseho sveta. Tento film nadchne hudbou, prekrasnou fotografii i hereckymi vykony - verila jsem jim kazde gesto, kazdy pohled. Jednim slovem strhujici.
Nouzový východ (2008)
Dalsi fim se zarivou Kate Winslet, ktera me stale prekvapuje, i kdyz ted uz v podstate patri mezi me oblibene herce. Musim rict, ze Leonardo me v tomto snimku nadchl, pripadal mi dokonale autenticky. V jeho pripade bych rekla, ze cim starsi, tim lepsi. Co se rezisera tyce, chystam se rozsirit moje povedomi o nem, abych byla tak jako mnozi tady schopna porovnat tento fim s jeho predchozimi.
Sweeney Todd: Ďábelský holič z Fleet Street (2007)
Tak tenhle film me tak vtahl do deje, ze jsem na dve hodiny ztratila pojem o realnym zivote. Opravdu uzasny snimek, na ktery hned tak nezapomenu.