Recenze (464)
Nebezpečné hry (1998)
Nevzpomínám si, že bych v nějakém dalším filmu byl svědkem tolika dějových kotrmelců .Ještě že to nevysílala NOVA, která má ve zvyku useknout závěrečné titulky...
Rytířem na hradě Camelot (1998) (TV film)
Tak tohle je pro mě trochu silná káva. Obehrané téma cestování časem , obvyklé grimasy Goldbergové, praštěný námět.
Vyjednavač (1998)
Přikláním se na stranu těch, kterým se film líbil. Překvapilo mě, jak snadno tu vraždu hodili na vyjednavačské eso a pak ta finta s postřelením na konec.
Životní pojistka (1998) (TV film)
Mace Sowell je zabarikádován ve svém domě a bojí se. Nejdříve nevíme čeho ,ale podvědomě cítíme, že se něco musí stát. A opravdu- a samozřejmě že je v tom zase ženská a docela hezká.Je to trochu rozvleklé a dlouho se nic neděje.
Báječná léta pod psa (1997)
Výstižné zachycení doby nedávno minulé plné křivých charakterů, které se umí přizpůsobit kdykoliv a čemukoliv a stále jim to vychází. O Kvídovu otci to neplatí...
Boxer (1997)
Názorná ukázka politicko-náboženské nesnášenlivosti, která jde až do krajnosti a fanatismu,obžaloba terorismu ,tentokráte v podání IRA. Ale většina lidí chce přece žít v klidu, ne?
Ledová bouře (1997)
Docela slušně zachycená mozaika lidských vztahů orámovaná docela slušnou námrazou s tragickým koncem. Děti jsou mentorováni svými rodiči, kteří jim však nedávají právě nejlepší vzor.
Na život a na smrt (1997) (TV film)
Je to takový western zasazený do konce americké občanské války. Takže koně, střílení, souboj dobra a zla, intriky a potrestání viníka. Zajímavé je, že ti zlí, se většinou nemůžou při přestřelkách trefit a sami padaji jako švestky.
Něžná mafie (1997) (TV film)
Vdovy po zavražděných mafiánech to vezmou do rukou a mají opravdu tvrdou roku .
O perlové panně (1997)
Opravdu nezáživná podívaná. Je to vůbec pohádka?