Recenze (464)
Řidič slečny Daisy (1989)
Je to takový klidný film, který asi nikoho neurazí a když skončí, tak máme docela dobrý pocit.
Říše slunce (1987)
Jeden z filmů, ve kterém Mistr opustil půdu fantastických pohádek typu E.T.Příběh je plný vznešených symbolik, ale hitem se nestal.
Saigon (1988)
Opět Vietnam, tentokráte jako pozadí kriminálního příběhu, dva maníci objasňují vraždy prostitutek.Má to napětí o spád.
Sarajevský atentát (1975)
Mezinárodní zfilmování událostí, které předcházely vypuknutí I.světové války-celkem věrohodná rekonstrukce.
Saturnin (1994)
Ano, lepší je to číst, i když Vízner se na to hodí.
Scanners (1981)
Snímek na pomezí sci-fi a horroru se opírá o motiv telekineze a jejího zneužití. Kromě legendárních "vybuchujících hlav" se ve filmu najde i špetka černého humoru.
Sedmero dobrodružství Sindibáda (2010)
Naprosto nechápu, jak může někdo stvořit takovou slátaninu a motanici a ještě do toho zamotat Sindibáda ! Víc k tomu nemám co říci,...
Sedmikrásky (1966)
Film jsem zřejmě nepochopil, dvě fuchtle neví, co by roupama dělala...
Selhání vyloučeno (1964)
Kdo má vlastně v rukou osud lidstva, když ani prezidenti dvou velmocí nic nezmůžou ? Ale lidstvo je nepoučitelné, že pane Bushi!!!
Schůzka naslepo (1987)
KIm hraje dívku, která se nesmí napít-erotický symbol v komediální roli si vede překvapivě dobře.