Recenze (373)
Fighter (2010)
Fighterovi jsem až příliš křivdil, příjemné překvápko. Bale je psychopat.
Všemocný (2011)
potenciál jako kjáva a výsledek k pláči..
Hlavně nezávazně (2011)
Portmanka teď sere jeden film za druhým jako prase cvičky.
Správci osudu (2011)
odpad je možná silné kafe, ale tohle vážně nestojí za zhlédnutí a já vůl dal na zdější hodnocení a šel na to do kina.
Nezastavitelný (2010)
takovýmhle filmům se prostě pětky dávat musej..
Poslední polibek (2006)
Hlavní hrdina by si měl hlavně ujasnit, co chce... Ono píchat dvě ženské najednou a pak se oběma omlouvat není to pravé ořechové...
Město (2010)
nelítostný souboj v novém hávu..
Černá labuť (2010)
Nebýt neskutečně krásně Mili a jejích sexy hrátek s Natálkou, tak to ani nedokoukám, příšerná nuda.
127 hodin (2010)
příběh za bura, film za čtyři, ten chlap je chirurg a pak mi povídejte, že něco nejde...
Muži, kteří nenávidí ženy (2009)
kua, já si měl nejdřív přečíst knížku...