Recenze (25)
Až na krev (2007)
Mé první filmové setkání s Daniel Day-Lewisem, ze kterého jsem si doslova sedla na zadek. Takhle dobře jsem asi ještě nikoho hrát neviděla, on v podstatě ani nehrál, on zkrátka 'byl' tou postavou. Naprosto zasloužený Oscar za hlavní mužskou roli! A v té scéně, co se odehrává v kuželkárně, bych mu vážně nechtěla dělat filmového partnera:-)
Babovřesky (2013)
Vlahý srpnový večer...Autobus...Začíná film…Babovřesky…Není kam uniknout...Panika…Co teď?...Zapnout MP3, sluchátka hluboko do uší!...Film je s CZ titulky!...Začínám po očku číst a nevěřím vlastním očím…Fascinující!...Pryč se sluchátky, tohle se musí vnímat všemi smysly!...Masochistické tendence?...Nejspíš ano, jiné vysvětlení to snad ani mít nemůže!:-) Každopádně zajímavý studijní materiál (ovšem doprovázený těžkým kulturním šokem), zvlášť s přihlédnutím k informaci, že se jedná o nejnavštěvovanější film roku 2013! [sic] Komentář Tetsua o rozmazávaných hovnech je celkem trefný!:-)
Černá díra (2011) (divadelní záznam)
A mě se to líbilo...!:) humor dejvického divadla mám strašně ráda a i když to má takový pomalejší rozjezd, ve druhé půlce to bezvadně graduje!:-) je teda fakt, že naživo to mělo samozřejmě lepší atmosféru, ale líbilo se mi to i po čase v TV záznamu. Jo a díky tomuto představení už nikdy nemůžu splést spelling jedné nejmenované americké řeky!:)
Dvanáct rozhněvaných mužů (1957)
Scéna, ve které Jiří Voskovec opravuje anglickou gramatiku jinému porotci, je podle mě naprosto luxusní a už jen kvůli ní stojí film za shlédnutí!:-)
Hotel Bagdad (1987)
Tak tenhle film jsem viděla jako dítě a hrozně se mi líbil - nejspíš kvůli té zvláštní atmosféře, která celým filmem prostupuje, protože dějově to není zas až tak horký!;-). Na takový druh filmu musí být zkrátka ta správná nálada. No a protože včera na něj nálada byla, tak jsem si ho po letech zase pustila a přišlo mi vtipný, že dnes shodou náhod byla na masáži do relaxačního mixu zařazená i ústřední píseň z filmu:-)
Interstate 60 (2002)
Musím se přiznat, že vůbec nechápu zdejší nadšené hodnocení tohoto filmu...Z mého pohledu je to strašně mělký a podbízivý film, plný klišé a laciných zvratů. A to celé ještě umocňuje fakt, že se nám celou dobu snaží prezentovat velmi "hlubokou" životní filozofii, což v konečném důsledku působí vážně trapně! SPOILER: Michael J. Fox radši umřel po prvních 5 minutách filmu, než aby musel protrpět celý film!;-)
Jednorozený (1990)
"Nejradikálnější film letošního Festivalu otrlého diváka":-) hm, no tak to sedí:-) Jednorozený je tak trochu zvláááštnííí film, musím říct, že ne úplně pro každého. No ale kdybych ho měla nějak věcně zhodnotit, tak myslím, že mu dost ubližuje zbytečně dlouhá stopáž. Zkrácení tak na polovinu by mu dost prospělo - úvodní scénu bych nechala klidně celou a zbytek sesekala tak maximálně na dvacet minut. Jo a spojení "matka země" už mi asi napořád bude bohužel evokovat úvodní scénu...:(
Jméno kódu: Rubín (1996)
V první řadě bych chtěla podotknout, že jsem na tento film šla z donucení. No a díky tomu (tati, fakt moc dík!:) znám odpověď na otázku "Nejhorší film, co jsi v životě viděla?". Takže aspoň nějaký smysl to mělo, no ale kdybych se mohla vrátit v čase, tak bych asi radši zašla do vedlejšího sálu na Twister, nebo co to tehdy dávali!:-))
Karaoke blues (2023)
70%
Kick-Ass (2010)
Takový sympatický filmík! A už jen kvůli dvojce Nicolas Cage (aka Big Daddy) / Chloe Grace Moretz (aka Hit Girl) se na něj ráda podívám ještě minimálně jednou:)