Recenze (88)
Návrat do Cold Mountain (2003)
Co napsat....? "Stručně", hvězdně obsazený film s úžasným dějem a stoprocentními hereckými výkony atd. atd. atd.
Šílený Max (1979)
Australie, 79" prostě klasika.
Hostitel (2013)
Za mě určitě ano, filmy s touto myšlenkou se mi prostě líbí. I obsazení potěší.
Zavaleni (2006) (TV film)
Navaleni: katastrofa herci k zblutí, dialog, kamera, hudba, "efekty" prostě všechno a tečka.
Potomek (2019)
No za mě dvě hvězdy za herce, ale jinak průměr co se týče veškerého děje, příběhu, akce. Všecko dobře čitelné (předvídatelné) . Určitě to není horor, ani náhodou je to možná misteriozní thriler a ještě k tomu celkem nic moc. Film neudělá žádný dojem a po shlédnutí na něj okamžitě zapomenete.
Skleněné peklo (1974)
McQueen- Newman není co dodat.
Arctic: Ledové peklo (2018)
One man show, nuda, nuda, zbytečná nuda. jedna hvězda za výkon herečky ve spacáku.
Alita: Bojový Anděl (2019)
Přesně takhle si představuji filmy v roce 2019! Scifíčka s hybridama a spol. Za mě velká spokojenost.
Waterloo po česku (2002)
JÁ PROTESTUJI. Požaduj,i aby odpad nebylo to nejhorší hodnocení, CHCI JÍT JEŠTĚ NÍŽ.
Entity (2012)
Tak od začátku, herci sračka, děj sračka,příběh sračka, hudba sračka, prostředí sračka prostě celý film na hovno. Celý film postavený na řvaní, to měl být vtip??? Bolest uší a řvaní slyším a cítím do dnes. Už nikdy!!!!! SRAČKA