Recenze (1 864)
6 underground: Tajné operace (2019)
docela príma jednohubka. Znova to asi vidět nepořebuju ale ušlo to 70%
68 Kill (2017)
taková oddechovka roadmovie s pár kozičkama, troškou gore a černého humoru.
7 životů (2017)
Kerýho masochistu napadlo 7x naklonovat Rapíčovic Ňoumu? Brrr... Nejlepší na celém filmu je 5. a 7. potitulková scéna. 17%
8bitové Vánoce (2021)
nostalgie je sfině :)