Recenze (318)
Band of Robbers (2015)
Nějak mi to nesedlo sem tam nějaká sranda, Lang skvělej ale jinak nic moc ...
Svatá čtveřice (2012)
Jedna hvězda za hudbu a druhá za hlášku Luďka Munzara při promítání fotek z dovolené: "A to už nic dalšího nebude?" Jinak je to fakt kravina ...
Doktor od jezera hrochů (2010)
Hrůza ...ale pořád o hodně lepší než Babovřesky ...
The Seventh Day (2021)
Proč? Proč se musí točit takovéto srágory. Vcelku dobré obsazení, ale to je tak všechno. Napínavé ani trochu, spíš smát se mi chtělo. Někdo psal, co tam dělal Pearce, ale co tam, do psí řitě, dělal Lang😂?
Transsibiřský expres (2008)
Nekonečná nudná blbost. Tečka.
Lída Baarová (2016)
Je to hrozný, hrozný, hrozný. Ještě teď si škubu vlasy, že jsem na to vůbec koukala. Příběh ála komedie, spousta historických kravin, špatě vybraní herci - nelíbil se mi tam snad opravdu nikdo, alespoň z hlavních postav ne. Hitlerova čeština?? Co to bylo?? Vondráček alias Rolf Wanka?? Ministr propagandy taky tragédie ...Táňa se na Lídu vůbec nehodila (jinak se mi jako herečka líbí) ...Milostná scéna?? Co to bylo?? Dabing vybraný taky otřesně. Ne ...fakt ne. Díky ...Radši si pustím Ohnivý léto nebo Barcarolu. Jedna hvězda za kostýmy.
Sázka na život (2014)
Po scéně v bazénu ála "ošukej mi přítelkyni a já se budu koukat" jsem to odpískala ...Jedna hvězda za Langa ...
Babovřesky (2013)
Nejdřív jsem tomu jebla (nerada píšu neslušná slova, ale i v tomto veledíle se objevovala, že) nemilosrdně odpad ...No ale za to jedno (slovy JEDNO) pousmátí a Jana Dolanského s bradkou dám jednu .. A přísahám, že už se na žádnou nově natočenou Troškovu komedii ani nepodívám !!!