Recenze (909)
Letní úlet (2022)
Sympatická herecká omladina a pár filmových veteránů (Andie, Dermot, Kate) v příjemné letní jednohubce s fajnově laděným soundtrackem. Jasně, scénář není nijak originální, ale celé je to takové nenáročné a milé. Možná jsem to neviděl naposledy. . .taneček na Get Busy potěšil!
Praha - den & noc (2022) (pořad)
Katastrofejšn!
Seveřan (2022)
Severský Revenant! To, co jsem po zhlédnutí traileru očekával, tak jsem i dostal. . .surovou, špinavou a místy dosti brutální atmosférickou podívanou, kterou si divák v kině prostě užije na 100%! Všechno umocněno dokonalým soundtrackem a až animálním herectvím hlavních hrdinů v čele s bestiálním Skarsgårdem. Pomstychtivý biják jak má být!
Sirotek: První oběť (2022)
Dlouhé čekání se nakonec vyplatilo. Filmaři to měli dost obtížné, protože od začátku je jasné, že první díl není šance trumfnout. Ale i tak se jim povedlo natočit poctivý thriller s fajnovým zvratem. To, o čem jsme slyšeli v jedničce konečně i vidíme a myslím, že tenhle průběh jsme nikdo nečekal! Esther je prostě mrcha nedobrá a každý tady dostane, co si zaslouží. Mimochodem, Julia Stiles mile překvapila!
Stíny v mlze (2022) (seriál)
Řekl bych, že ČT umí točit určitě i lepší krimiseriály. Jako nenáročná podívaná na pondělní večery ideál, ale jinak se to vyjma finálního dílu a excelentního Miroslava Hanuše celkem halí ve stínech průměrnosti a nezachraňuje to ani výkon Jirky Vyorálka, který mě osobně v celé sérii velmi mile překvapil.
Šéfka (2022) (seriál)
Mezi vším tím seriálovým patosem, který v poslední době Nova natačí, je to světlá výjimka. Rozjezd a první polovina seriálu vypadala hodně slibně, až jsem si říkal, že to nemůže být z produkce stejné televize, která má na svědomí Ordinaci a Ulici, ale druhá polovina Šéfky trochu ztratila tempo i grády, takže nakonec malinko zklamání. Každopádně Kateřině role majorky sedla skvěle! Jsem docela zvědavý, jestli navážou s pokračováním. . .
Zranitelná srdce (2022)
Velmi milé překvapení. Ve všech směrech povedená romance, u které člověk zapřemýšlí nad životem, co že je vlastně důležité a jestli vůbec existuje pravá láska. Já vím, že ano a proto užito na maximum!
Clarice (2021) (seriál)
Clarice je ikona, ale sama jako taková bohužel celý seriál nemá šanci utáhnout. Filmové klasice se to samozřejmě rovnat nemůže, ale dějová linka s Buffalo Billem byla fajn. Pár dílů mělo i dost slušnou atmosféru. Na jedno podívání v tom nevidím žádný problém.
Kdo mi jde po krku (2021)
Málo muziky za nemálo peněz. . .vlastně to všechno vypadalo na oko celkem pěkně, akorát tomu chybělo to zásadní - dobrý scénář!
Greenland: Poslední úkryt (2020)
Páni! Absolutně nevidím důvod, proč bych neměl dát plnou palbu. . .zručně natočené rodinné drama na pozadí jedné katastrofické události. U několika scén mi slušně spadla brada. Skoro až překvapivá spokojenost!