Oblíbené filmy (10)
Potkal jsem ho v ZOO (1994)
„Marečku, podejte mi pero!“ (1976)
Vratné lahve (2007)
Holíci (2003)
Jára Cimrman ležící, spící (1983)
Noc na Karlštejně (1973)
Skejťák 2 (1994)
Tenhle film miluju a před pár lety jsem se na něj na tehdejším Hallmarku díval pořád.
Medvídci (2001)
Láska nebeská (2003)
No,romantické filmy moc nemusím,ale tento ukázal,že si zaslouží místo v mé top10,především díky spoustě humorných scén,které nabízí.Richard Curtis vytvořil filmový klenot,jenž se právem řadí k nejlepším filmům ve své kategorii,neboť skutečně má co nabídnout.