Recenze (103)
Sestřičky Modrý kód - Vítej na palubě (2020) (epizoda)
Prosím, vraťte Modrý kód. Ten si zasloužil aspoň jednu hvězdičku.
Simpsonovi - Speciální čarodějnický díl XXX (2019) (epizoda)
Parodie na Stranger Things fenomenální, jedna z nejlepších částí čarodějnických epizod vůbec. Zbytek tragický
Helena - Po letech (2012) (epizoda)
"Tati, a kdy ses do mámy zamiloval?" "Když mi to přikázala."
Comeback - Bejk (2010) (epizoda)
Taková dost trapná, křečovitá epizoda.
Outsider - Dark Uncle (2020) (epizoda)
Holly Gibneyová prostě není černoška. Není. Ne. Gibneyová je drobounká, zakřiknutá běloška. Celkově je pro někoho, kdo četl předlohu, její příchod celkem dementně udělaný.
Outsider - Fish in a Barrel (2020) (epizoda)
Oproti knižní předloze (kterou jsem dočetl den před tím, než jsem se vrhnul na seriál), pouze malé rozdíly (může mi někdo vysvětlit, jak se z knižní postavy Bill Samuels stane jméno Kenneth Hayes? :D ). Atmosféra úžasná, herci skvělí.
Modrý kód - Spravedlnost pro všechny (2020) (epizoda)
Prosím, zastřelte už někdo tu postavu Prchlíka.
Po hlavě (2020) (seriál)
Vydržel jsem 5 minut jednoho dílu a... ne, je to sranec.
SpongeBob v kalhotách - Nenormální / Je pryč (2008) (epizoda)
Den bez Spongeboba? Nikdy!
Modrý kód - Chce to čas (2020) (epizoda)
Nechci do toho nějak šťourat, ale co za ráži udělá takovouhle minidírečku?