Recenze (69)
Kandidátky (2022)
Není nad to ztrapnit se před národem.
Smrt ve tmě (2016)
Byla jsem celý film úplně ztuhlá. Dala bych 4,5 .
Studená ryba (2010)
Překvapení. Děj se rozjíždí pomalu a graduje. Určitě se na nějaké filmy z Japonska podívám.
Tři billboardy kousek za Ebbingem (2017)
Tak nějak nechápu vysoké hodnocení filmu. Děj se vleče, hlavní hrdinka nesympatická. Nuda o ničem. A krimi to není.
Kde jsem doma (2020)
Propracované drama. Strhávám hvězdu za délku.
Legenda o drakovi (2015)
Sledovala jsem na doporučení. Zejména začátek byl excelentní. Pak se film stává komornějším, ale mě to nevadilo. Je to milostná romance, sympatická hlavní dvojice.
Sedlák (2019)
Komedie, která mě překvapila, protože nesleduji současnou ruskou tvorbu. Oddychová komedie s neobvyklým námětem.
Sputnik (2020)
Určitě zajímavý počin a docela se mi to líbílo.
Vinnetou (1963)
Nejsem fanynka westernů, ale je potřeba dát čtyři hvězdy filmu, který se stal klasikou a dá se na něj stále dívat.
Vetřelec (1979)
Neuvěřitelné, že je mu přes 40 let. Film, který překonal svoji dobu. Vše dokonalé.