Recenze (1 141)
Na straně zákona - Epizoda 1 (2018) (epizoda)
Nejslabší první díl.
Na straně zákona - Série 3 (2018) (série)
Po 1. a 2. sezóně velký úpadek. Ovlivněno nejen bezútěšným českým dabingem a překladem dialogů, ale také jednoznačnou průhlednou krimi-linkou. Subjektivně na 2 hvězdičky, objektivně na 3. 50%
Naši kluci (2019) (seriál)
Z velké části bych souhlasil s komentářem uživatele "JitkaCardova", ačkoliv si na můj vkus příliš sebestředně hraje s prázdnými slovy. Na co bych vás pozval já? Autenticky vykreslené prostředí, skvělá práce s mladými i starými herci i ne-herci, mistrně ztvárněné davové scény, velká část děje se odehrává v reálných exteriérech a neviděl jsem nic zásadního co by stranilo někomu z účastněných (Šabak, náboženský, sekulární, Arab, Žid, žid, muslim, Izraelec, Palestinec, atd.). Problém vidím u vysvětlení termínu (na kterém stojí sedmá část a v podstatě i soud ve vztahu k jednomu k obžalovaným) "Judging By Its End" ("Souzení dle konce") a jeho výkladu (nevysvětlení), protože mám pocit, že jeho překlad by mohl vyznívat opačně než je jeho rabínská interpretace, která zjednodušeně řečeno říká, že člověka lze soudit podle toho, co se chystá udělat, nejen dle toho, co již udělal, tedy i teoreticky podle toho jak to "mohlo" dopadnout. Dal bych lepší 4 hvězdičky, ale když se zamyslím a porovnám s tím co jsem za poslední rok viděl a hlasoval, tak musím dát pět.
Na špatné straně (2018)
Prvních 30 minut za 70%, dalších 30 minut za 80%, dalších 60 minut za 90%, dalších 20 minut za 50% a posledních 30-40 min už v podstatě a narovinu kupa sraček a nesmyslů takže ODPAD. Nechápu těch 5 hvězdiček od některých. Kdo tvrdí, že jde o poctivou starou kriminálku tak měl zatmění. Z čeho to jako dovozujete? Že se mluví pomalu? Že Dona Johnsona dáme raději do protisvětla, aby nebyla vidět ta jeho plastická umělá huba? Laciné kvazirasistické žvanění. Jediný pozitivum tohohle filmu je jeho stopáž, která vlastně vylučuje nasazení na české komerční televizi.
Na špičce jazyka (2002) (TV film)
První díl mi přišel takový nemastný neslaný, ale 2. a 3. stojí za to.
Nebezpečná kořist (2011)
Předvídatelně trapná francouzská "krimi". Vykradená hudba z The Bourne Identity. A ty dialogy jsou snad ještě horší než v Expozituře.
Nebezpečná metoda (2011)
Slučných 70%, ale podstat záběrů na bradavky Keiry Knightley mi uniká.
Nebezpeční mazlíčci (2011) (TV film)
Záslužný TV film o lidské demenci.
Nečekaný vrah (2021) (seriál)
Jeden z nejnudnějších švédských "krimi" seriálů, ačkoliv to vlastně není krimi ale spíš nějaký výborně zahraný dokument, ikdyž nám říkají, že to je jen ispirace a dramatizace. Zpracování pečlivé, ale tohle může zajímat leda ročníky 1970 mínus.
Nejhledanější muž (2014)
Velmi velmi váhám mezi 4 a 5 hvězdami. Asi by ro chtělo ještě jednu projekci. :-)