Poslední recenze (12)
Sejmi prezidenta (2014)
No, se oli hieno suomalainen komedia, täynnä amerikkalaisia tähtiä, terroristeja, jääkaappeja, pakko yksi... Jumala, kaikki todella nauttivat siitä... "Must stretch".....Edes kuvat kauniista luonnosta ja perinteisestä ilosta ohjauskeskuksessa eivät pelasta...
Seabiscuit (2003)
Zlomená doba, zlomení lidé, zlomený kluk a zlomený kůň, ale naděje umírá poslední... "Chtěl bych být koněm"... Dívejte se a užívejte si to...
Pojedeme k moři (2014)
Klobouček...to jsem nečekal, no Mádl točí...to bude slabý (despekt), zase nějaké švandy ze života dospívajících mlaďochů (poloúsměv), ale vidím, že to má v hlavě srovnaný...možná do budoucna někdo, kdo s českým filmem zatřepe...jako scénárista i jako režisér... za mě fajnové 4 **** ( i bez katarze)