Recenze (106)
Samuraj (1967)
Frajer, který nedělá chyby... a přece...
Městečko Twin Peaks (1990) (seriál)
Seriál, který si prostě zamilujete... Od parádní atmosféry, přes výborné herecké výkony až po decentní ale neskutečně tajemnou a hlavně chytlavou hudbu.
Zjizvená tvář (1983)
Z Fast foodu pracujícího prodavače až po naprosto největšího bose. S rychlým vzestupem ale přichází nejedno úskalí. Paranoia,strach, nedůvěra... De Palma rozehrává jednu velkou psychologickou hru, která končí až závěrečným masakrem
Muž z oceli (2013)
Kromě toho, že Henry Cavill dosáhne díky pokroku ve vzduchu mnohem větší rychlosti než jeho předchůdci, lze jen těžko hledat nějaké pozitiva. Chápu, že ve filmech o super hrdinech o takové věci přesně jde, ale těch zničených budov bylo trochu moc ne?
Bláznivý Petříček (1965)
Jistě Bláznivý Petříček je místy nesnesitelně zdlouhavý, ale krásná, nespoutaná Karina je naprosto skvělá a ani netradiční Belmondo není k zahození.
U konce s dechem (1960)
Perfektní film dvou začínajících mladých herců. Belmondovu tradiční nespoutanost, divokost, bohémství, pohrdání zákony, ale trochu překvapivě i cynismus, výborně doplňuje krásná, malinko naivní Jean Seberg. Kromě buch buch, které se později tak často vyskytuje v Belmondových filmech nechal Godard hlavni hrdiny přemýšlet a diskutovat o svých existenciálních strastích..