Recenze (173)
Jehla (1988)
Poetický film o drogovej problematike. V hlavnej úlohe posledny rockovy geroj Viktor Coj, borec aj mimo filmove kamery. Film samotný nema chybu, záver je epický tak ako sa to na dobrý film patrí. Čo viac dodať ? Poželaj mne udači.
My Best Friend's Birthday (1987)
na to že sa dochovala len polovica a je to vlastne ranna tvorba to bol sakra dobry film, aneb ako vyšňupať svědíci prášek :D
Brewsterovy milióny (1985)
Výborná a poučná komedia.
Osamělá plavba (1985)
Ked si odmyslím tu nepodarenu maketu B-52 ktora vydava zvuk jak turbovrtulove lietadlo a komické pohyby bezpečtnostnych kamier na zakladni. Tak je to vcelku podareny akčny film. Boli natočene aj horšie akčne filmy.
Rudý úsvit (1984)
Absolutne nechapem prečo ma ten film tak malo % na csfd, toto je kultova klasika omnoho lepšia ako remake z roku 2012 čo bola a je rozpravočka. Film krasne opisuje guerilovu taktiku boja a klasiku partizanštinu, a aj ked prehnane sa mladym partizanom vo filme darí, ide predsa len o film ktorý nesmie predčasne skončiť. Za mňa plnu počet *, užasne sceny, strih aj efekty s RPG - 7 boli paradne a tie kopie sovietkej techniky, no proste bomba, a to samotna CIA sa divila ako dokazali ti filmari tak dokonale vychodnu techniku napodobniť. Pre guliprdkov čo o tom nič nevedia nech si radšej pustia Disneyho alebo Toma a Jerryho a už nikdy viac sa nevyjadrovali k takymto filmom :)
Tank (1984)
Celkovo vydarena akčna komedia, parodujuca primitivnosť šerifov zo zapadakov v južanskych štátoch. Aj ked niektore detaily vo filme mi prišli nelogicke (ked už boli zaporne postavy pri tom tanku v blate, v momente kedy sa chystali podporovatelia posadky tanku na lano zapojiť bager, prečo vtedy neodpojili lano od tanku ? Tym by zmarili celu zachrannu akciu.) Ale na take večerne pozeranie s čipsami v jednej ruke a kofolou v druhej ruke celkom sa dá. Nieje to trhák, ale ani fiasko. Oči z toho nevykrvacaju, za mňa 4 *
Barbar Conan (1982)
Takto si predstavujem akčné fantasy !
Karakum, 45° ve stínu (1982)
Film je očividne inšpirovany skutočnymi udalostiami ktore sa udiali na plynovom vrte Urta-Bulak. Každopádne zaujímavý filmový počin, zaporne hodnotím obkecávačky, ale pokial došlo na nejaku akciu v teréne tak to nebolo vôbec zlé. Všade oheň, výbuchujuce plynove kapsy, zaživa upečené ovce. Drsnôtka v podaní Turkmenistánskej púšte.
Pink Floyd: The Wall (1982)
Ako Floydofil môžem iba povedať že tento film je natolko grandiozny až mal na mňa velký vplyv. Dych berúce animácie, zimomriavky ktoré vyvoláva väčšina skladieb a úžasná herecký výkon Boba Geldofa to všetko patrí k tomuto filmu a len pridáva na kultovosti. Tento film je najúžasnejší muzíkal aký som videl a to všetko vdaka Rogerovi Watersovi skladatelovi piesní a jeho protivojnovemu posolstvu. HAMMERS !
Událost ve čtverci 36-80 (1982)
Ako musim priznať že Rusi vedia natočiť akčny film, ta zaverečna scenka ako skutočny bombarder zroluje plechovu búdu ma fakt dostala, žiadne animacie alebo modeli proste zobrali skutočne lietadlo a s nim to naprali do stareho hangaru :D Nebduem si vôbec všimať toho kde vznikol ani myšlienku, lebo Amici natačali v tej dobe rovnake žanre napriklad Rudý úsvit. Ak môže Amik zobraziť Rusov ako zlych, prečo to nemôže spraviť Rus u Amikov ? :D Ja si myslim že film bol celkom dobrý, síce začiatok trocha nudny, ale potom sa to vyvažuje ukažkou odbornej pilotáže a napätím vystrelením rakiet z ponorky. Praca s kamerov perfektna, filmove triky perfektne, akčne sceny pefektne, dialogy v niektorych častiach filmu nudne ale celkovo obstojné. Za mňa 4*