Recenze (134)
Žiji ve strachu (1955)
Z trochu pomalejšího a nepříliš vyrazného začátek se nakonec vyklube úžasné drama. Možná že to není nejlepší "Kurosawa" po filmové stránce ale obsahově si plné hodnocení zaslouží.
Godzilla (1954)
Triky jsou na dnešek slabé, ale jinak dobré. Slabší 4*.
Třetí muž (1949)
Po filmové stránce skvěle, jen hudba je na levačku, neboť se nehodí k poválečné Vídni ani tématu filmu. Její žoviálnost sráží celkové vyznění, a proto dávám velmi slabých 5*.
Moskevské nebe (1944)
Průměrný film s nadprůměrnou hudbou, která naneštěstí není příliš vhodná. Trochu zvlástně působil ořez na 4:3 (DVD z vydavatelství Řitka).