Recenze (699)
Narcos (2015) (seriál)
"Capo do túto capi"!!!
Lovecraftova země (2020) (seriál)
Politickú korektnosť je tu cítiť úplne všade a asi to bol zámer,inak si tento počin nedokážem vysvetliť.Neskutočna zlátanina.Po prvom vcelku vydarenom diely to išlo strmo dole a do očí bijúce odkazy politickej korektnosti už ľudí asi stvu a ani sa im nečudujem.Velke sklamanie.
The Toll (2020)
Ach jaj,toto bolo utrpenie, ďalší z filmov,cez ktorý sa musí človek doslova prekúsavať.50 minút kecat a behať s baterkou po lese ozaj nestačí.Aj ked finále nebolo zlé.
Univerzální voják (1992)
JCVD! Hodnotenie je silno subjektívne a zaujaté v prípade žán klóda takže nemôžem za menej 💪
Den nezávislosti (1996)
Úžasná, zábavná, sci-fi akcia pre popcornoveho diváka čo sa chce baviť,ja som sa bavil vtedy a bavím sa natom aj teraz 75%
Den nezávislosti: Nový útok (2016)
Bože to bola primitívna megalomanská preplácaná blvanica.
Zrodila se hvězda (2018)
Povinná jazda s manželkou,5 za skvelé songy a Cooopera, ktorý by dobre zahral aj parenú buchtu.
Hrůzná minulost 2 (2014)
Oproti jednotke brutálny pád až do suterénu.
Napětí (2021)
Na toto som sa vyložene tešil,nakolko dobrých hororov je v posledných corona mesiacoch ako šafránu a toto prebilo zatiaľ úplne všetky tohtoročné pokusy o dobrý horor.Od začiatku to stavia na hustej klaustrofobickej atmosfére, ktorá sa do 40 minúty starostlivo buduje a potom to odpáli.Dalsi príklad,ako sa dá urobiť atmosféra aj bez prepálených efektov.Zatial najlepší horor v tomto roku.
Ghúl (2018) (seriál)
Skvelá hororová demonicka miniséria z väzenského prostredia.vyborna atmosféra a napätie 5/5.